Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo uždaviniai:
- Skatinti vaiko pasitikėjimą savimi, taikant įvairias pedagogines strategijas, sudarančias sąlygas laisvai vaiko saviraiškai ir žaidimui;
- Kurti ir plėtoti pasitikėjimu ir pagarba grindžiamą bendradarbiavimą, skatinant tikslingą bendruomenės narių sąveiką ugdymo;
- Kurti lanksčius edukacinius kontekstus, skatinančius ugdyti vaikų pozityvų požiūrį į įvairovę ir kitoniškumą;
- Ugdyti vaiko gebėjimą bendrauti, kurti dialogą, reikšti mintis, sudarant sąlygas išbandyti įvairias komunikavimo priemones;
- Užtikrinti aktyvų vaiko dalyvavimą ugdymo(si) procese, įgyvendinant ugdymą per žaidimą ir patirtinę veiklą;
- Ugdyti vaiko kūrybiškumą, meninį skonį, gebėjimą išreikšti savo patirtį, taikant meno metodą;
- Atpažinti ir atliepti kiekvieno vaiko ugdymo(si) poreikius, sudarant sąlygas plėtoti savo galias ir patirti sėkmę;
- Palaikyti lėto ugdymo(si) idėją, išlaikant pusiausvyrą tarp spontaniškos vaiko ir kryptingos mokytojo organizuotos veiklos.
Priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo uždaviniai:
- Atpažinti kiekvieno vaiko ugdymo poreikius, kylančius iš asmenybės raidos tarpsnio, individualių raidos ypatumų, prigimtinių gebėjimų visumos ir sociokultūrinės aplinkos;
- Į vaiką ir jo vertybių ugdymą orientuotame, integraliame ugdymo procese tikslingai taikyti vaiko ir mokytojo sąveika grindžiamus mokymo(si) metodus, priemones;
- Organizuoti ugdymą derinant kryptingą mokytojo ir spontanišką vaiko veiklą, taikant patirtinio mokymo(si) metodus (projektus, tyrinėjimus, eksperimentavimą, pažintines išvykas, diskusijas ir kt.), pripažįstant žaidimą ir kasdienį vaiko gyvenimą grupėje kaip neatsiejamą ugdymo dalį;
- Sukurti 5–6 m. amžiaus vaikų ugdymui pritaikytą ir mokymąsi stimuliuojančią aplinką;
- Siekiant užtikrinti kiekvieno vaiko mokymosi sėkmę, sudaryti galimybę vaikams skirtingais būdais pademonstruoti pasiekimus bei daromą pažangą ir juos sistemingai fiksuoti, dokumentuoti, analizuoti, vertinti ir aptarti su tėvais (globėjais) ir kitais su vaiko ugdymu susijusiais asmenimis;
- Kurti ir plėtoti pasitikėjimu ir pagarba, aktyvia partneryste grindžiamą tikslingą bendradarbiavimą su tėvais (globėjais), švietimo pagalbos specialistais, pradinio ugdymo mokytojais ir kitais švietimo paslaugų tiekėjais.