loading

Tarptautinis eTwinning projektas „7 jau per vėlu, imkis veiksmų” (7 It’s Too Late come on Take Action)

Europos kokybės ženklelis Aušrai Rašytinienei

Kokybės ženklelis Aušrai Rašytinienei

Kokybės ženklelis vaikams


Tarptautinis eTwinning projektas

„7 jau per vėlu, imkis veiksmų „ (7 It’s Too Late Come on Take Action)

Apima 3-6 metų vaikų amžiaus grupę

Projekto kūrėja: Derya Doğan iš Turkijos. Projekte dalyvauja pedagogai iš: Albanija (2), Bosnija ir Hercegovina (1), Bulgarija (1), Graikija (2), Ispanija (1), Italija (6), Kroatija (2), Lenkija (4), Lietuva (8), Rumunija (5), Serbija (2), Slovakija (2), Turkija (10), Šiaurės Makedonija (3). Kauno menų darželį „Etiudas” atstovauja Aušra Rašytinienė su „Saulutės“ grupės auklėtiniais.

Apie projektą

Ikimokyklinis ugdymas, yra labai svarbus. Čia pradedamas vaiko ugdymas, formuojasi  asmenybė. Ikimokyklinis ugdymas  buvo priimtas visame pasaulyje.

Tikslai:

  • Pabrėžti ikimokyklinio ugdymo svarbą
  • Gerinti ikimokyklinio ugdymo kokybę
  • Didinti mokytojų, mokinių ir tėvų kompetencijas ikimokykliniame ugdyme
  • Skatinti mokinius mokytis įvairių koncepcijų ir naudotis technologijomis
  • Užtikrinti, kad tėvai būtų švietimo dalis

Darbo eiga

Projekto partnerių prisistatymas apims rugsėjo, spalio, lapkričio, gruodžio, sausio, vasario, kovo, balandžio, gegužės mėnesius. Skaičių tarp 1 ir 10 skaičiaus pridėjimo, atimties geometrinėse figūrose, trikampio kvadrato stačiakampio ovalo, pagrindinės tarpinės spalvos juodos spalvos, rožinės, baltos spalvos sąvokose, vietos žymėjimas: priekyje, apačioje toli- arti, viduje – išorėje. Kiekio koncepcija, daugiau – mažiau, sunkus- lengvas vienas arba daug.Laiko samprata. Sezonų samprata: ruduo, žiema, pavasaris, vasara. Laiko sąvoka: diena- naktis. savaitė,  metai, šiandien, vakar, rytoj. Priešingos reikšmės sąvokos: greitai – lėtai, karštas –  šaltas, purvinas – švarus, senas –  jaunas, gyvas –  negyvas, atviras – uždaras, didelis – mažas. Pateikus sąvokas, bus užtikrintas šeimos dalyvavimas, bus naudojamos „Web 2“ priemonės. Kiekviena šalis pristatys savo ugdymo metodus ir veiklas.

Tikėtini rezultatai

Ikimokyklinio ugdymo pokyčiai

  • Ikimokyklinio ugdymo svarbos didinimas mokytojų, mokinių, tėvų ir aplinkos atžvilgiu
  • Tinkamų technologini įgūdžių kūrimas ankstyvame amžiuje
  • Prisitaikymas prie 2023 m. Vizijos
  • Bendrų produktų kūrimas
  • Paroda projekto pabaigoje
  • Veiksmingas „Web2“ įrankių naudojimas
  • Užsienio kalbų supratimo ir bendradarbiavimo su užsienio partneriais ugdymas
  • Ikimokyklinio ugdymo teikimas ir skleidimas, bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, dalijimasis patirtimi, bendradarbiavimas su šeimomis.

„Saulutės“ grupės vykdoma projektinė veikla

Rugsėjis.

  1. Pedagogo, auklėjamosios grupės, miesto ir šalies pristatymas.
  2. Plakato projektui kūrimas

  1. Logotipo projektui kūrimas

  1. Reprezentuojantis klipas apie vykdomą projektą:

https://www.postermywall.com/index.php/poster/view/8fd3c36eb605083b2ce1d5449eb26ac6

Spalis

  1. Apie tai, kaip vaikai pradėję lankyti darželį, išmoksta žaisti, bendrauti tarpusavyje. Ir žaisdami vaikai pažįsta juos supančią aplinką.

            https://m.youtube.com/watch?v=MDZW-EGLkQ8&t=9s

  1. Apie tai, kaip išmokstame pažinti skaičius (1-2), juos įvardyti, suskaičiuoti ir grupuoti dalykus pagal kiekį ir tipą.

https://m.youtube.com/watch?v=yifAoSpavcI

  1. Vaikai darželyje išmoksta valytis dantis. Tai puikus saviugdos pavyzdys.

https://vimeo.com/467428937

  1. Vaikai susipažįsta darželyje. Vaikai mokosi bendrauti tarpusavyje, žaisdami bendradarbiaudami. Bendravimas lavina kalbos įgūdžius. Bendras žaidimas ir buvimas lauke ugdo ištvermę ir sveikatą. Vaikai mokosi žaisdami ir bendraudami!

https://m.youtube.com/watch?v=iaUMioHcAyw

  1. „Saulutė“ grupės vaikai išmoko atpažinti medžių lapus ir rasti medžius, ant kurių auga šie lapai. Vaikai rado 1 ąžuolą, 4 kaštonus ir 1 klevą.

https://m.youtube.com/watch?v=YpNzo6uJS4M&t=2s

  1. Vaikai kartu su tėvais gamino rudens girliandas iš natūralios medžiagos. Jie į darželį atsinešė savo girliandas. Darželyje vyko graži rudens girliandų akcija. Kartu su vaikais mokytojos girliandomis papuošė didžiausią ąžuolą, augantį darželio kieme.

(Prieš peržiūrėdami pristatymą, pele spustelėkite ant pavadinimo ir muzika bus paleista)

https://app.emaze.com/@AOWWLIFWI/rudeninis-vrinys

  1. Dalyvavome „CodeWeek4All“ renginyje „Programavimo pradžiamokslis su „Bee-bot“ (bite –robotu) ir gavome dalyvio sertifikatą.

  1. Vaikai mokosi pažinti aplinką, daryti išvadas ir apibendrinti savo tyrimus eksperimentuodami, tyrinėdami ir žaisdami. Tokie žaidimai padeda vaikams ugdyti susikaupimą ir dėmesį.

https://m.youtube.com/watch?v=8ZdjIoXOdRY&t=3s

  1. Vaikai dalyvavo respublikiniame ikimokyklinių įstaigų projekte „Knygų skirtukas“. Jie kūrė kompozicijas, dekoruotas spalvotomis linijomis ir taškais. Pagal vaikų atliktus darbus yra sukurta elektroninė knygų kūrėjų knyga. Kurdami knygos skirtukus vaikai ugdė dėmesį, spalvinimo įgūdžius linijomis ir taškais. Išmoko socialinių įgūdžių – išmoko dalintis savo darbu, atiduoti skirtuką bibliotekai.

https://read.bookcreator.com/MocyyZQttZRAMcLpyc2XFGhiNCZ2/Lsqs5d1lS72UnO2W401uCw

Lapkritis

  1. Socialinis ir pažintinis vaikų ugdymas: vaikai susipažįsta su naminiais gyvūnais, sužino apie jų mokymą ir priežiūrą. „Kizoa“ vaizdo įrašas apie tai, kaip vaikai pažįsta šunų veisles ir jų mokymą.

https://www.kizoa.com/Video-Editor/d342188859k5201175o2l1/Socialinis_ir_paintinis_vaik_ugdymas

  1. Kiekvieną mėnesį „Saulutės“ grupės vaikai apžvelgia tarptautinio „eTwinning“ projekto partnerių veiklą. Vaikai domisi, kokį darbą atliko projekto dalyviai iš kitų šalių. Studentai mėgsta aptarti tai, ką mato, mokytis iš savo partnerių.

  1. Lapkričio 3 d. „Saulutės” grupės auklėtiniai kartu su mokytoja Aušra dalyvavo tiesioginiame internetiniame susitikime su tarptautinio eTwinning projekto „7 jau per vėlu, imkis veiksmų” (7 It’s Too Late come on Take Action) partneriais. Susitikimo metu vaikai galėjo pirmą kartą tiesiogiai susipažinti su kitų šalių iš Bulgarijos, Graikijos, Ispanijos, Bosnijos ir Hercegovinos, Kroatijos, Italijos, Lenkijos, Turkijos, Slovakijos, Serbijos, Šiaurės Makedonijos, Albanijos ir Rumunijos projekto dalyviais. Projekto dalyviai vieni su kitais sveikinosi angliškai ir savo gimtąja kalba, dainavo savo kalba vaikiškas daineles. „Saulutės” grupės vaikučiai padainavo vaikišką lietuvišką liaudies dainą „Malūno naujienos. Šis susitikimas vaikams suteikė daug džiaugsmo ir gerų emocijų.

https://animoto.com/play/N5zoAodB4TtI51WvKOFLsA?autostart=1

  1. Mes žaidėme spalvų žaidimą. Šią savaitę vaikai išmoko atpažinti ir įvardyti spalvas: geltoną, žalią, raudoną. Šią savaitę vaikai išmoko atpažinti ir įvardyti spalvas: geltoną, žalią, raudoną. Jie turėjo pasakyti, kokios spalvos kamuolys. Mes žaidėme spalvų žaidimą. Mes žaidėme spalvų žaidimą.

https://www.storyjumper.com/book/read/91062616

5. Lapkričio 3 d. „Saulutės” grupės auklėtiniai kartu su mokytoja Aušra dalyvavo tiesioginiame internetiniame susitikime su tarptautinio eTwinning projekto „7 jau per vėlu, imkis veiksmų” (7 It’s Too Late come on Take Action) partneriais. Susitikimo metu vaikai galėjo pirmą kartą tiesiogiai susipažinti su kitų šalių iš Bulgarijos, Graikijos, Ispanijos, Bosnijos ir Hercegovinos, Kroatijos, Italijos, Lenkijos, Turkijos, Slovakijos, Serbijos, Šiaurės Makedonijos, Albanijos ir Rumunijos projekto dalyviais. Projekto dalyviai vieni su kitais sveikinosi angliškai ir savo gimtąja kalba, dainavo savo kalba vaikiškas daineles. „Saulutės” grupės vaikučiai padainavo vaikišką lietuvišką liaudies dainą „Malūno naujienos. Šis susitikimas vaikams suteikė daug džiaugsmo ir gerų emocijų.

https://animoto.com/play/N5zoAodB4TtI51WvKOFLsA?autostart=1

  1. Let’s Celebrate Together Outdoor Class Day 2020. Paminėjome 2020 m. „Lauko klasės dieną“ir dalyvavome tarptautiniame renginyje: vaikai gali laisvai judėti natūralioje aplinkoje, pažinti aplinką ir būti aktyvūs.

sertifikatas

https://www.kizoa.com/Movie-Maker/d343082053k8365446o2l1/Outdoor Classroom. Day Movemen

  1. Dalyvavome bendrame projekto partnerių darbe kuriant vykdomo projekto pavadinimą. Sukūrėme oranžinę raidę A. Visą raidės A kūrybinį procesą įdėjome į elektroninę knygą.

https://www.storyjumper.com/book/read/91674926

  1. Darželyje vaikai susipažįsta su muzikos instrumentais ir išmoksta jais groti

  1. Atlikome kūrybinę užduotį iš gamtinės medžiagos. Gamtoje galima rasti įvairių medžių šakų. Jie gali sužadinti mūsų vaizduotę. Vaikai, pamatę ant popieriaus priklijuotą medžio šakelę, bandė įsivaizduoti matomą daiktą. Kiekvienas vaikas sukūrė savo piešinį ir pasakojo, ką matė šioje šakelėje. Tokiu būdu buvo pasiekti užsiėmimo uždaviniai: lavinti vaiko vaizduotę, lavinti piešimo įgūdžius, lavinti kalbos įgūdžius.

  1. Vaikų bendravimas yra labai svarbus, kad vaikai gerai jaustųsi darželyje. Kiekvienas vaikas mums yra labai svarbus! Emiliano į Lietuvą atvyko iš tolimosios Meksikos. Jo gimtoji kalba yra ispanų. Berniukas nesupranta lietuviškai. Mes norime padėti jam jaustis gerai. Lietuviškame darželyje vaikai ir mokytojai surengė pirmąjį Emiliano gimtadienį.

https://animoto.com/play/VYpdORuf4340PU656PZVdg

  1. COVID 19 pandemijos metu specialistų veikla vyksta tik darželio kieme. Grupėje su vaikais dirba tik grupės mokytojai. Bendras darbas lauko erdvėje „Miesto gatvės“. Ilgų, vingiuotų, suktų strokerių gatvių kūrimo, eismo judėjimo žaidimas.

https://vimeo.com/483019825

  1. Ant popieriaus lapo vaikai mato iš geometrinių figūrų sudarytus pastatus. Iš medinių kaladėlių jie surenka tas pačias figūras. Vaikai pasakoja, kokios spalvos yra jų formos. Spalvoja vaizdus tomis pačiomis spalvomis. Vaikai įvardijo geometrines figūras: keturkampį, trikampį, stačiakampį. Vaikai kartojo spalvas: baltą, geltoną, raudoną, oranžinę, mėlyną, žalią, rudą

https://youtu.be/M0khpTKA5Qs

Gruodis

  1. Mūsų vaikai sukūrė šventinius sveikinimus projekto partneriams, kurie jau keliauja į Turkiją! Tikimės, kad netrukus pasieksime mokytoją Derya Doğan ir jos mokinius …

  1. Vaikai išmoksta atpažinti klevo lapą. Atlieka edukacinę užduotį:

* kiekvienoje paveikslų eilėje randa klevo lapų, juos nuspalvina;

* nudažyti lapai suskaičiuojami ir nupiešia tiek taškų, kiek šioje eilėje yra klevo lapų

https://youtu.be/q7BStzQSz4c

  1. Vaikai kūrė sveikinimo atvirukus. Pagalvojome, kad reikia sukurti dėlionę. Bus smagu sujungti jį į atviruką. Vaikai nori, kad ir jūs žaistumėte su mumis!

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2436388ee1d9

  1. Edukacinė užduotis „Diena – naktis“

Vaikai susipažįsta su priešingos reikšmės sąvokomis ir žodžiais: diena-naktis, balta-juoda, šviesa-tamsa, saulė-mėnulis … spinduliai, žvaigždės. Jie skaičiuoja iki 10 ir daugiau. Vaikai klijuoja ant lapo, vaizduojančio dieną, saulę ir nuspalvinančius spindulius. Naktiniame lape vaikai klijuoja mėnulį ir tą skaičių žvaigždžių, kuriuos moka suskaičiuoti.

https://youtu.be/0KpdLSzZLf4

  1. Padedami Derya, turime savo „Saulutės“ grupės vaikų kalendorių. Ačiū už pagalbą. Tai puikus projekto partnerių bendradarbiavimo pavyzdys.

  1. Užsiėmimo metu vaikai lavina sakytinės kalbos, atminties ir vaidybos įgūdžius

https://www.powtoon.com/c/cMPVC753eqt/1/m

  1. Veikla “Aš atpažįstu spalvas ir mokausi skaičiuoti”

Šios veiklos tikslas yra išmokyti vaikus pritaikyti savo žinias apie spalvas ir skaičius.

Užduotys:

  1. Vaikai nurodo stiklainių spalvą.
  2. Visi išsirenka stiklainį ir į jį įdeda tiek skrituliukų, kiek jiems metų.
  3. Vaikai suskaičiuoja savo skrituliukus.
  4. Suskaičiuotus skrituliukus vaikai nuspalvina popieriaus lape

https://youtu.be/W51wqL3RVRs

  1. Kiekvienais metais vaikai savo darželio kieme puošia eglutę. Su tėvais jie namuose gamina neperšlampamus baltus žaislus, skirtus lauko eglutei papuošti

  1. Kaip ir visi vaikai, „Saulutės“ grupės mažieji labai laukia Kalėdų senelio ir dovanų. Vaikai nusprendė sukurti senelį iš pagaliukų, medžiagos, klijų, sagų iš vatos

https://vimeo.com/493062490

  1. „Saulutės“ grupės vaikai nerimauja, ar Kalėdų senelis atneš jiems dovanų. Auklėtoja sulaukė Kalėdų senelio skambučio, kurio metu sužinojo apie darželyje vaikams paliktas dovanas. Karantinas dabar paskelbtas visuose miestuose, todėl Kalėdų senelis negali susitikti su vaikais. Kalėdų senelis aplankė „Saulutės“ grupės vaikus, kol jie miegojo. Kalėdų senelis pasakė grupės mokytojai, kad dovanas turi rasti patys vaikai! Šis vaizdo įrašas pasakoja apie tai, kaip vaikai ieškojo Kalėdų senelio dovanų, kaip vaikai džiaugėsi radę dėžutę su dovanomis

https://promo.com/share/5fec7ad84e2d412bb15eaf12?utm_source=old_share_page_share_dialog

  1. Vaikai kuria sveikinimo atvirukus. Jiems reikia skutimosi putų, dažų ir popieriaus. Pažiūrėkite, kaip jiems pavyko įgyvendinti idėją.

Sausis

  1. Sukurtas video filmukas „Kalėdų Senelio išdaigos“.

https://promo.com/share/5fec7ad84e2d412bb15eaf12?utm_source=old_share_page_share_dialog

  1. Vaikai sukūrė Kalėdinius atvirukus.

  1. Vaikai savo darželio kieme papuošė eglutę. Su tėvais jie namuose gamino neperšlampamus baltus žaislus, skirtus lauko eglutei papuošti.

  1. Vaikai susipažįsta su garsu ir raide S

https://animoto.com/play/j6q1FzjF1UyKWzKa8bEgbg

  1. Dirbame visi kartu lauke. Užsiėmimą veda dailės mokytoja Lina. Centrinė kompozicija „Pasaulio sutvėrimas“. Joje bus vaizduojami augalai, gyvūnai, žmonės, dedami pasirinkti molio, akmens ir medžio elementai, imituojama įvairi žmogaus veikla (medžių sodinimas, šulinių kasimas ir kt.)

  1. Lietuvoje daug sniego šalta. Temperatūra nukrito iki 15–20 laipsnių šalčio. Vaikai džiaugiasi būdami lauke ir žaisdami su sniegu. Mes nusprendėme piešti ant sniego.

  1. Minime Laisvės gynėjų dieną

https://youtu.be/EsQrMNtzpZE

  1. Tekstinio u=davinio sprendimas. Vaikai išmoksta atsakyti į klausimą. Išvardija tai, ką mato paveikslėlyje. Nurodo paukščių vietą: ant medžio šakos, lesykloje, ant žemės. Vaikai suskaičiuoja visus 5 paukščius.

https://www.kizoa.com/Movie-Maker/d350646601k3605390o2l1/Paukšteliai lesyklėlėje

  1. Krintančios snaigės ir sniegas už lango išprovokavo vaikų norą kurti. Kūrybinis darbas „Snaigutė“.

https://youtu.be/o0INXp1ZGgI

  1. Edukacinė užduotis „Rasti dvi identiškas figūras“.Lavinamas vaikų dėmesys, akių ir rankų koordinacija, gebėjimas atlikti užduotį.

Vasaris

  1. Pažintis su garsu ir raide E

https://vimeo.com/509423948

  1. Saugesnio interneto savaitė vaikų darželyje.

https://www.flipsnack.com/6768FC6D75E/new-flipbook.html

  1. Paskutinį žiemos mėnesį Lietuva švenčia tradicinę lietuvišką Užgavėnių šventę.

https://vimeo.com/511679450

  1. Buvo smagu dalyvauti susitikime-seminare su projekto partneriais

  1. Pirma pažintis su garsu ir raide A

https://animoto.com/play/9Sx8tc0ndsbalrIInH2WjA

  1. Antra pažintis su garsu ir raide A

https://vimeo.com/512567342

  1. Dailės pamokoje su dailės mokytoja Lina vaikai piešia žiemos peizažą.

  1. Vaikai darželio kieme mato įvairiausių paukščių, todėl nori žinoti, kaip jie vadinami. Vaikai išvardija jau pažįstamus paukščius.

https://vimeo.com/515224706

  1. Vieną savaitę buvome priversti praleisti izoliacijoje. Vaikų atliktus darbus galite pamatyti elektroninėje knygoje.

https://www.flipsnack.com/6768FC6D75E/elektronin-knygel-vaik-nuotolin-s-veiklos-zcm4k997t9.html

Kovas

  1. Kaip išmokyti vaikus skaičiuoti, kad jiems būtų smagu ir lengva? Štai kur pagrindinis klausimas! Mokymąsi skaičiuoti pavertėme linksmu žaidimu…

https://www.canva.com/design/DAEXOWx_rQQ/18WxDVMWbOPP_J2UvgWA1w/view?utm_content=DAEXOWx_rQQ&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

  1. Veikla objekto vietai pavadinti. Vaikai mokosi apibūdinti objekto vietą. Jie išmoksta atsakyti į klausimą, kas yra šalia, už nugaros, viduryje. Nurodo, kur yra konkretus daiktas, nustato sąvokas: šalia ko? Tarp ko? Kam? Prieš ką? Po ko? Virš ko? Apie ką? Vaikai supažindinami su sąvokomis: kairė – dešinė pusė

https://youtu.be/NOlk73A6B_g

  1. Vaikų darbas „Snieguota eglė“. Vaikai aptaria eglės formą – trikampį. Iš žalių popieriaus gabalėlių sukonstruoja eglę. Vaikai juostas uždeda nuo ilgiausių iki trumpiausių, tada jas klijuoja. Skaičiuoja juosteles (iki 7). Jie puošia (pabarsto) savo eglę sniegu

https://www.canva.com/design/DAEYQ8tvfEs/0h5eGjiwg7aM7fKTVauBWA/view?utm_content=DAEYQ8tvfEs&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

  1. Įvadas į chemijos pagrindus „Slaptasis rašalas“. Norėdami išsiųsti slaptą žinutę, naudokite acto, citrinos ar svogūnų sultis. Rašykite ant balto popieriaus. Kai rašalas džiūsta, raštas nebebus matomas. Laišką perskaityti galės tik laiško gavėjas: jis turės laikyti laišką virš degančios žvakės liepsnos. Plokštė taps ruda ir ryški. – lengvai skaitoma

  1. Pagaliau atėjo pavasaris. Vaikai nori patys sodinti augalus ir juos auginti

  1. „Gedimino pilį“ vaikai stato iš antrinių žaliavų. Jie naudoja kartoninius tualetinio popieriaus ritinius

  1. Dalyvavome Mariateresa Perrotta pasiūlytoje  bendroje projekto partneriams darbe, atlikome “Sezoniniai medžiai” mūsų visų užduotį. Nudažėme žiemos medį, 5 paveikslas

  1. Džiaugiamės tiesioginiu projekto partnerių susitikimu internete per ZOOM, kuriame kūrėme Pavasario medį

 

Balandis

  1. Kovo 20 d. Visi kartu minėjome Tarptautinę žemės dieną. Mes mylime savo Žemę. Mums rūpi, kokioje Žemėje gyvename. Vaikai mokosi rūšiuoti buitines atliekas. Jie nori gyventi švarioje aplinkoje

  1. Eksperimentas „Skysčių mainai“. Šaukštelį druskos ištirpinome stiklinėje vandens ir sandariai apvyniojome kepimo popieriumi. Įdėjome apverstą stiklą į plokštelę, užpildytą ryškios spalvos vandeniu. Nors popieriuje nėra matomų skylių, vanduo stiklinėje taip pat greitai nusispalvino. Nes mažos vandens ir dažų dalelės prasiskverbė į nematomas pertvaros poras. Mes vadiname tokį skysčių mainą per vandeniui atsparią pertvarą osmosu.

https://youtu.be/KtXx0q8VA7g

  1. Veikėjų žaidimas. Pasirinktą personažą vaikai uždeda ant magnetinės lentos. Vaikai turi būti atidūs ir rasti visą reikiamą informaciją

  1. Mes gavome užduotį: Ilgas – trumpas. Taip padarė vaikai! Ilgas traukinys – trumpas traukinys

  1. Pirmosios pavasario gėlės – tulpės. Vaikai kuria pavasario paveikslą

  1. Vaikai mokosi atpažinti, tarti garsą ir M raidę. Vaikai žiūri į nuotraukas. Vaikai atlieka sudėtingą užduotį, jie iš M raidės pasako žodžius, apibūdinančius daiktą, veikėją, vietą ar veiksmą

https://youtu.be/cs3xAg2GnYI

  1. „Saulutės“ grupės vaikai atsako į jiems skirto projekto anketos klausimus. Vaikams patiko dalyvauti „eTwinning“ projekte

  1. Vaikai noriai mokėsi garsų ir raidžių. Šį kartą jie sužinojo raidę M

https://vimeo.com/538349499

  1. Paskutinė mūsų veikla Žemės dienai paminėti. Nenorime teršti aplinkos polietileno maišeliais, todėl nusprendėme pasigaminti daugkartinius maišelius

https://www.canva.com/design/DAEcknJmXR4/q58Z3JJSNsJf2oIr6KTCsA/view?utm_content=DAEcknJmXR4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

  1. „Saulutės“ grupės vaikai pakvietė Saulę į svečius. Vaikai pasakoja, kaip jaučiasi saulė – kokia jos nuotaika. Ši veikla moko vaikus bendradarbiauti, lavina vaikų smulkiąją motoriką ir rankų bei akių koordinaciją

https://vimeo.com/542754503

  1. Mes taip pat dalyvaujame projekto partnerių žaidime “BOOM”

https://youtu.be/Gmep82GmnBg

  1. Vaikai Motinos dienos proga savo rankomis pasodino gėlių, kurias dovanos savo motinoms

https://vimeo.com/543695030

  1. Sukurta bendra projekto partnerių knyga “We share our bests activities”

https://read.bookcreator.com/Y45ymsSwjwWkNjZbRb8oqtwqvli1/KxOuntZWS_O5QfBcEKheiw

  1. Prisiminkime linksmą žaidimą „Boom game number match“. Gavome skaičių 11. Vaikai papuošė numerį įvairiais popieriukais

https://youtu.be/9qbA2oOvqWg

Skip to content